Monday, September 6, 2010

KUASA IKLAN TV3

Sudah beberapa hari jugak tak sempat tengok tv3 even for the news..tup2,keluar isu IKLAN SANTA KLOS TV3...lepas tgk semula di youtube............masyaAllah..

Memang la iklan tu mempunyai kuasa yang besar untuk menyampaikan message kepada viewer..tapi kalau iklan santa klos pulak yang keluar di saat umat islam nak menyambut aidilfitri...apa hal ni?..semua kat TV3 tu dah buta mata ke?atau dah buta hati?

saya nak sebut satu perkataan je yang saya rasa sesuai...BANGANG ! BANGANG ! DAN BANGANG LAGI !

7 comments:

  1. uish
    sabar2
    eh,thanks sudi singgah blog saya
    mana kamu jumpa blog saya yer?

    ReplyDelete
  2. he he..abih kalu iklan cenggitu pun boleh lepas apa citer?...takkan lah yg beragama islam di tv3 tu tak de sense langsung...sama ke org islam nak menyambut raya dengan santa klos?.geram btul la...langsung x bleh harap...err..err..dah lupa lah hans..kat mana jumpa blog kamu...apa2 pun,kerana singgah di blog saya juga.

    ReplyDelete
  3. *(tq kerana singgah kat blog saya)

    ReplyDelete
  4. tak salah kita saling ingat mengingati satu sama lain, dah memg tanggungjawab kita sebagai manusia. tp jgn la terlalu mengutuk mereka kerana mereka bukan golongan maksum atau paa malaikat, tetap sama macam kita , mudah lupa dan berbuat dosa...berdoa moga Allah mudahkan perjalanan hidup kita munuju Nya

    ReplyDelete
  5. Sentiasa bersabar di dalam segala situasi kerana sabar itu kan separuh daripada iman.Harapan saya zack akan bahagia di kehidupan ini kerana idea yang amat bernas dan menarik yang ditulis oleh saudara ini.

    ReplyDelete
  6. tq amran kerana komen anda

    ReplyDelete