Tuesday, October 5, 2010

PAKAR PRODUK DIGITAL

saya nak kongsi ni mungkin anda dah tau dan dah tahap otai pun, jadi

kalau anda dah otai sila tak payah baca la ye .. pernah dengar tentang orang buat duit dengan affiliate ? tak penah ? .. rugi beb sbb sekarang mmg dah ramai orang bina kerjaya di internet bermula dengan affiliate ..

apa itu affiliate? ...

affiliate ni menjana income di internet dengan promosikan produk-produk orang lain … untuk menjana income dari affiliate anda cuma perlu menjadi agen affiliate untuk sesuatu produk yang nak anda promosi .. dan pendaftaran biasanya percuma

Saya terangkan lagi..

Affiliate yang paling popular adalah “Affiliate Yang Dibayar Berdasarkan Jualan” Atau.. Pay Per Sales (PPS) Maknanya. anda promosikan sesuatu Laman web produk yang pasang affiliate di internet. Jika ada jualan dilakukan, anda akan terima komisyennya.

kalau anda berminat nak ketahui lebeh lanjut anda boleh sertai satu program affiliate dibawah yang mana pengusahanya memberikan bahan-bahan pendidikan affiliate secara percuma kepada anda sebagai seorang ahli dan ini akan dapat membantu anda untuk mencapai kejayaan di dalam dunia pemasaran affiliate!

Beliau juga menawarkan komisen affiliate di antara yang tertinggi di Malaysia iaitu maksima RM100 untuk penjualan hanya satu produk! Apa yang penting, anda tidak perlu mengeluarkan wang untuk menjadi ahli di dalam program affiliatenya...

Anda boleh menyertainya dengan mendaftarkan diri secara PERCUMA di laman web berikut:
http://www.pakarprodukdigital.com/?aff_id=26349

1 comment: