Saturday, August 7, 2010

ACTION-LAKUKAN TINDAKAN SEKARANG

ACTION..ACTION..ACTION
Tiada apa 2 yang akan berlaku jika anda takut untuk memulakan sesuatu.Begitu juga dengan perniagaan internet.Semuanya bermula dengan satu tindakan yang pertama.Ramai yang sekadar berfikir untuk memulakan perniagaan internet,membuat research siang dan malam ,menyimpan record dalam separuh hardware notebook mereka,tetapi usaha mereka berhenti setakad itu saja..Takut untuk mencuba dan membuat tindakan adalah sesuatu yang amat salah.
Anda kena berani untuk berubah dan menghadapi cabaran yang akan mendatang.Tidak perlu untuk anda menunggu untuk menjadi seorang yang expert dalam perniagaan internet barulah anda hendak memulakan perniagaan di internet anda.Mulakan lah dari hari ni dan BERTINDAK…sekurang2nya buat lah satu blog untuk diri anda sendiri..jangan fikirkan sangat samada akan ada orang sesat yang akan membaca blog anda atau tidak..saya telah menyimpan draft untuk blog saya ini sejak beberapa bulan lepas,tapi saya belum mendaftar dengan satu blog pun!..oops..actually ada..ex blogstarz…itu adalah blog pertama saya..tapi kalau anda nak tengok blog tu..maaf ye tuan2 dan puan2…dah jadi sejarah..penat2 saja join ..kena bayar pulak tu…ratusrm jugak lah…tapi sekarang dah jadi hampess….mungkin itu lah yang menjadikan saya sedikit phobia kot.
Berbalik pada draft yang saya simpan tadi…itu adalah satu kesilapan kerana saya Cuma draft sahaja dan simpan..yang baca saya sorang saja.?untuk apa?tak ada faedah kan..sekarang saya akan tanamkan dalam diri saya…YAHOO….I HAVE MADE THAT 1ST STEP…AND I SHOULD BE PROUD OF MYSELF..:)…SO WOULD YOU FOLLOW ?

No comments:

Post a Comment