Friday, August 6, 2010

AFFILIATE MARKETING FORUM


HARI NI AKU JUMPA WEBSITE YANG AKU RASA MEMANG COOL..YANG BEST NYA WEBSITE DAH DI JUMPAI OLEH 70000 ORANG TERDAHULU DARI AKU...!NAMPAKNYA AKU MEMANG DAH KETINGGALAN KERETAPI BETUL LAH..TAK KISAH LAH..YANG PENTING KENA JOIN WEBSITE NI...WEBSITE DIA WWW.ABESTWEB.COM    WEBSITE NI SEBENARNYA SANGAT BERGUNA BAGI MEREKA YANG NAK BERJINAK-JINAK DENGAN AFFILIATE MARKETING.BANYAK SANGAT TIPS-TIPS YANG KAW-KAW PUNYA.DAN BOLEH DIKONGSI RAMAI-RAMAI PULAK TU SEBAB IANYA ADALAH SEBUAH FORUM PASAL AFFILIATE MARKETING.DI ULANG ,IANYA ADALAH SEBUAH FORUM..BAYANGKAN 70000 MEMBERS YANG ADA..BERAPA BANYAK MAKLUMAT YANG BOLEH KITA DAPAT DARI FORUM NI..SEMUA PASAL AFFILIATE..TAK KIRA YANG BARU NAK JADI PROTEGE KE..YANG DAH JADI MENTOR KE...NI LAH TEMPATNYA DIORANG BERKONGSI MAKLUMAT PASAL AFFILIATE



Sejak mengikuti perkembangan dunia internet, satu  perkara yang sangat menarik perhatian saya adalah Affilate Marketing.Sebab utama….saya tak ada produk untuk di jual ..Jadi kalau tak ada produk atau services yang boleh di pasarkan bagaimana mungkin saya dapat menjual dan mendapatkan keuntungan?..Itu ada lah anggapan saya dan sebahagian atau ramai daripada kita yang belum membuat research mengenai perniagaan internet.Tetapi ternyata anggapan saya tidak benar sama sekali..Terlalu banyak peluang yang ada di dalam internet untuk mereka yang ingin buat duit tetapi masih pening memikirkan tentang aku tak ada produk untuk di jual.Peluang itu ada di dalam AFFILIATE MARKETING..
APAKAH ITU AFFILIATE MARKETING?Secara ringkasnya anda menolong untuk mempromosikan produk orang lain.Mudah kan?Macam jugak perniagaan konvensional…ada pengeluar,ada pengedar,dan ada jugak agen-agen .Jadi kalau anda belum mempunyai produk,rajin-rajinlah mencari peluang dengan affiliate marketing dan anda boleh affiliate dengan company-company yang menawarkan affiliate program yang sangat banyak di internet..anda akan di bayar komisen yang menarik jika anda berjaya menarik pengunjung baru untuk membeli produk yang anda promosikan tadi. .




Dah dengar about linktrakr by gobala krishnan?..nak download free stuff there?.
follow this lick Linktrakr

No comments:

Post a Comment